Kmf!p
  • DD2

  • COD





Poprzedni temat «» Następny temat

Jak sprawdzac SS

Kmf!p




nono



Nadal gram.


Pomógł: 44

Steam: 0:0
Grupa: Wlasciciel
Wiek: 35
Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1101
Skąd: Knyszyn

Jak sprawdzac SS
06-12-2015, 23:13


Gdy mamy juz pobrana paczke z SS gracza otwieramy ja, i teraz na co nalezy zwrocic uwage:



1. Rozmiar - na ss powyzej kolor czerwony, kazdy ss powinien miec taki sam rozmiar czasami zdazy sie ze gracz wlaczy konsole podczas ss i rozmiar ss bedzie inny niz pozostalych ale to zdaza sie bardzo rzadko. Czyli ss o innym rozmiarze od pozostalych na ktorym nie ma wlaczonej konsoli moze swiadczyc o przerabianiu go przez gracza.

2. Skompresowany - na ss pozyzej kolor niebieski, kazdy ss powinien miec inny numer skompresowania, jesli numery sa takie same znaczy ze ss byl przerabiany.

3. Zmodyfikowany - na ss powyzej kolor jasny zielony, kazdy ss powinien miec ten sam czas modyfikacji, jesli czasy sa rozne moze swiadczyc to o przerabianiu ss, zdazaja sie ss z kilkusekundowa roznica modyfikacji.

4. CRC32 - na ss powyzej kolor czarny, kazdy ss ma inny kod CRC32, jesli kod powtarza sie na jakims ss znaczy to ze ss zostal skopjowany i zostala zmieniona nazwa takiego ss. nie ma dwoch ss z takim samym kodem CRC32


W razie jakichs watpliwosci co do tego czy ss byl przerabiany czy tez nie nalezy zaczekac na odpowiedz kogos z wyzszej administracji niech on zadecyduje co w takiej sytuacji zrobic

Gdy juz mamy posprawdzane wyzej rzeczy otwieramy nasze ss i sprawdzamy czy widac na nich czity ;)
przykladowy ss z wh:




jak widzimy koles widzi przez skrzynke graczy czyli jest cziterem, i niema prawa zostac odbanowany, w tym wypadku widac cale modele przez sciane, ale sa wh ktore maja kwadraciki zamiast przeciwnikow czy nawet kropki, dlatego trzeba dokladnie ogladac. pozatym przy sprawdzaniu ss zwracamy tez uwage na radar bo na nim tez czit moze widziec przeciwnikow, zwracamy tez uwage na inne szczegoly typu: celownik w awp, oswietlenie mapy, wyglad modeli graczy. ss sa robione co 1 lub 2 sekundy wiec powinny byc z tej samej czesci mapy, pomocna rzecza jest tez zegar csa na ktorym widzimy czas do konca rundy a co za tym idzie na kazdym ss z powinien byc on zblizony do siebie
Link do postu

Gdy otrzymasz pomoc, kliknij "Pomogl"
_________________
"Od dziecka chciałem więcej, być więcej niż kimś,
mieć więcej niż zawsze, więcej niż dziś,
do teraz tego nie mam, więc walczę jak nikt,
wiem, że to nadejdzie, ty daj mi z tym żyć..." - Dedis
 
 
 
Lemon;]







.


Pomógł: 6

Steam: Lemon;]
Grupa: Junior Admin
Wiek: 25
Rejestracja: 02 Paź 2015
Posty: 166


07-12-2015, 22:34




Wiadomosc wygenerowana automatycznie


Temat zamkniety przez: Moderatora lub Administratora.

Powod: Watek Wyczerpany. Poradnik Przydatny.

Jesli sie z tym nie zgadzasz, Zglos temat moderatorowi lub administratorowi aby rozpatrzyc go ponownie.

Z Pozdrowieniami Administracja Cs-oN.pev.pl
Link do postu


_________________
Kontaktuj?c si? ze mn?:
----------------------------------------------
- Przedstaw si?.
- Przejd? do sedna sprawy.
- Zawrzyj istotne informacje.
- Czekaj cierpliwie na odpowied?
 
 
 

1 użytkownikow obecnie przeglada ten temat:
1 Gości i 0 Anonimowych

8 użytkowników przeczytało ten temat
    Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl edytowany przez Kmf!p