Cs-oN - wlacz sie do gry. :: Zobacz temat - Najwazniejsze prawa w cs ;)

Kmf!p
  • DD2

  • COD





Poprzedni temat «» NastÄ™pny temat

Najwazniejsze prawa w cs ;)

Kmf!p




nono



Nadal gram.


Pomógł: 44

Steam: 0:0
Grupa: Wlasciciel
Wiek: 35
Rejestracja: 05 Lis 2012
Posty: 1101
SkÄ…d: Knyszyn

Najwazniejsze prawa w cs ;)
07-02-2016, 23:33


Na prostej drodze jeste? idealnym celem.
Je?eli co? mo?e si? nie uda?, nie uda si?.
Je?eli przewidzisz cztery mo?liwe sytuacje, w których co? mo?e si? nie uda? i zdo?asz im zapobiec, natychmiast pojawi si? pi?ta.
Ka?de rozwi?zanie dostarcza nowych problemów.
Proste rozwi?zania s? trudnymi rozwi?zaniami. Trudne s? niemo?liwe.
Skill jest odwrotnie proporcjonalny do cz?stotliwo?ci korzystania z mikrofonu.
Zak?adaj, ?e ka?dy jest noobem dopóki udowodni, ?e nie jest.
Im d?u?ej zbierasz na jak?? bro?, tym szybciej ci? sfraguj?.
Czy 35 sekund do wybuchu to d?ugo zale?y od pocz?tkowego wyboru teamu.
Je?eli wyrzucisz snajperk? my?l?c, ?e nie b?dzie ci potrzebna, po chwili zobaczysz wroga oddalonego o pó? mapy od ciebie.
Je?li wyrzucisz maszynówk? my?l?c, ?e nie b?dzie ci potrzebna, po chwili zobaczysz wroga oddalonego o ci?cie no?em od ciebie.
Nie wierz w cuda – zdaj si? na nie.
Pr0 s? przewidywalni. Strze? si? lam.
Ataku nale?y oczekiwa? w nast?puj?cych sytuacjach: – kiedy wróg jest przygotowany – kiedy ty NIE jeste? przygotowany.
Kiedy wbiegasz z kolegami w miejsce, gdzie jest jeden przeciwnik, zawsze ustrzeli ciebie.
Pole ra?enia granatu jest zawsze o metr wi?ksze ni? jeste? w stanie uciec.
Od ostrza?u nieprzyjaciela celniejszy jest tylko friendly-fire kolegi za plecami.
Im gorszy gracz, tym trudniejsze zadania s? mu powierzane.
Po wyci?gni?ciu zawleczki granat przestaje by? twoim przyjacielem.
Granat dymny to idealny sposób na zdradzenie przeciwnikowi swojej pozycji.
Cokolwiek robisz, zawsze mo?esz dosta? kulk?, w??czaj?c w to nicnierobienie.
Pozorowany atak rywala, który tak m?drze zignorowa?e?, jest rzeczywistym natarciem.
Je?li widzisz przeciwnika, to on ciebie pewnie te?.
Je?li nie widzisz przeciwnika, on ciebie widzi.
Je?eli przed podk?adaniem paki nie zobaczysz przeciwnika to zobaczysz go przy podk?adaniu.
Wróg nie ucieka, tylko wycofuje si? na upatrzon? pozycj?.
Je?eli wróg ma ci? zabi?, to zrobi to w najmniej odpowiednim momencie np. przy podk?adaniu bomby kiedy jeste? sam w dru?ynie lub kiedy w?a?nie kupi?e? swoj? wymarzan? bro? dla której kampi?e? 5 rund.
Je?li wszyscy twoi koledzy z dru?yny przejd? przez lini? strza?u snajpera, to mo?esz by? pewien, ?e to w?a?nie tobie si? to nie uda.
Kiedy wrogowi uda si? rzuci? flashbang w Twoj? ekip?, to w?a?nie Ty zostaniesz o?lepiony.
Gdy ustrzelisz jednego, zaraz pojawi? si? czterej.
Gdy wróg próbuje ustrzeli? przez ?cian? kogo? z twojej dru?yny, zginiesz tylko ty.
Kiedy trzymasz w r?ku pistolet, wróg zawsze zaskoczy ci? no?em, a kiedy trzymasz nó?, zaraz zostaniesz zastrzelony przez przechodz?cego wroga z karabinkiem.
Gdy próbujesz uratowa? zak?adników, ci zawsze zgin? z twojej r?ki.
Kiedy kampisz na jednym z bombsite'ów by zabi? podk?adaj?cego pake TT, zawsze b?dzie on na drugim bombsite'cie.
Link do postu

Gdy otrzymasz pomoc, kliknij "Pomogl"
_________________
"Od dziecka chciałem więcej, być więcej niż kimś,
mieć więcej niż zawsze, więcej niż dziś,
do teraz tego nie mam, więc walczę jak nikt,
wiem, że to nadejdzie, ty daj mi z tym żyć..." - Dedis
 
 
 

1 użytkownikow obecnie przeglada ten temat:
1 Gości i 0 Anonimowych

7 użytkowników przeczytało ten temat
    Ten temat jest zablokowany bez możliwoÅ›ci zmiany postów lub pisania odpowiedzi



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Styl edytowany przez Kmf!p